Just Waiting

Hej Hå...

Idag var det
inte mycket som hände. Jag vaknade av att min katt väckte mig.. hm,... kanske borde lära honom att det fortfarande är sommarlov...
Som sagt, hände det inte mycket idag. Va på banken, åt med farsan på Mulan, köpte en mus åt min dator som senare ändå inte funka, spelade lite aliendataspel, gick ut med elina och fika, gick och hyrde film och till sist såg på den.
Det e vad jag har gjort idag...

Annars har jag fått ett jobb av min pappa för en vecka i November. Ska till Berlin och vara Hostess på en mässa för hans företag. Hälla i Kaffe åt företagsmän och försöka sälja deras affärsidé. Ungefär. Kommer nog bli tråkigt fast jag får iallafall se Berlin för första gången.

Jag väntar just nu bara på att skolan ska börja igen för jag har en del att göra där och vill bara ha det gjort. Håller på och skriver klart ett av många arbeten under tiden och fixar med papper som ska in när jag börjar. Ska bli kul att se alla igen fast det känns inte som om jag haft ett helt sommarlov. Det har gått så fort.

Nu ska jag gå och läsa en bok och sen snussa....
Sov gott
Klart slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0