Midsommar...

Hej hej, alla läsare. Jag skriver detta på midsommardagens första timmar. Klockan e halv tre på morgonen och jag har just kommit hem från krogen där jag va hela två timmar. (mycket va?)

Denna midsommar va som alla midsommrar förut involverad med sprit, fast istället för att se alla andra runt mig bli fulla och tappa kontrollen, hände det mig:P

Jag åt sill och potatis hos min pappa vid ett, och hade jättetrevligt. vid tjugo i fem gick jag hem och klistrade mig framför datorn där jag satt fram till sju  ungefär. Sen bestämde jag och elina att vi skulle vara anti-midsommar och se på film. Det gjorde vi också men efteråt gick vi ändå till 4B och fick något att supa upp:P

där hände det lite allt möjligt, och för mig som senast, va det ett ragg som hände....
det gick inte långt men det va kul att bli uppskattad, som vanligt (ni tjejer vet vad jag menar)

vid tjugo över två gick jag hem och sa att vi skulle ses imorn...

Da Buzz spelar juh på bryggan och dit ska vi tre tjejer och fira gulliga Ganimetes födelsedag... KUL KUL KUL

Ha en bra fortsatt midsommar


Kommentarer
Postat av: El.

Giggi är en tönt!

2007-06-24 @ 02:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0