Fredag :)

Äntligen fredag igen. Nu kan jag äntligen börja att ta det lugnt igen. So to speak. Ikväll ska vi på pubvandring i Nice med Lilli och min morbror Peter som, by the way (haha vad jag börjar härma det uttrycket), kom i onsdags kväll. 
Igår va vi på stranden; jag, Peter, Louis och Alex (Elisa va fortfarande hos sin farmor vid den tidpunkten) Vi gick vid tre och kom hem strax efter sex. Sen kom nanni vid sju och då började vi lägga fram saker på bordet för kvällen. Det skulle komma lite vänner på aperitif och kvällsmat. Det slutade med tre flaskor vin (på 8 pers) och en massa ost och bröd, tzaziki och skratt. Det va skojj som bara den iallafall. 
Så ikväll ska vi på pubvandring med gänget och imorgon ska vi vara en heldag på spa :) yipee vad skönt. Hoppas att man får massage där. Lunchen är iallafall inräknad. Det är rätt dyrt så jag hoppas att jag blir bjuden som vanligt... 42€ e inte att leka med. Speciellt inte för någon som jag som måste spara för senare hårda tider utan tillräckligt med pengar.

[Om du, pappa, läser detta så ska du veta att jag saknar dig hemskt mycket. Speciellt efter en kväll som igår när det va en del med som va pappor. Hade varit kul att ha dig här. Liebe dich]

Så puss och kram till alla er som jag saknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0