home sweet...

Ja nu e jag "hemma" igen. Och med att vara "hemma" igen menar jag att det jag kallat hem de senaste 6 åren inte längre är mitt hem. Sen ett par veckor tillbaka har jag en egen lägenhet tack vare STUB i karlstad. Nu har jag varit på IKEA två gånger med olika gäng från min lilla familj. Först i fredags med pappa och kerstin. Då skrev jag även på kontrakt för lgnhten och fick se den för första gången. Vilken lycka :D Den var jättefin. Liten men mysig. 
så i fredags var jag på IKEA (en av de bästa varuhusen i världen) med pappa och kerstin och dagen därpå åkte jag dit med mamma och mormor. Vi köpte upp 4000 spänn på nödvändiga småsaker. Tallrikar, kastruller, duschdrapperi och diverse.
Idag va jag bara ute och fikade och sen slappade jag hos maja. Hjälpte henne att tvätta balkongen, för hon ska flytta snart, med.  
Imorgon tar jag en joggintur runt strand. Det är alltid mysigt och bra för kondisen och benen. Finns ingen bättre träning än att springa. Hela kroppen arbetar och det bara gynnar en. 
Så om en vecka flyttar jag och några dagar senare börjar jag på universitetet. Ska bli skönt med en nystart. Fast lite ensamt blir det. Känner två pers runt om Karlstad. Och de två heter båda Jessica. Lite roligt faktiskt. surf ska juh med också men honom kan man juh inte ha en vettig konversation med. han bara pratar när han behöver något, vilket är jämt. "Kela med mig" "Mata mig" "Kan jag få en godis" på sitt sätt. 

Nu ska jag försöka att sova. Kanske ser på ett avsnitt av Alias. Fick med mig 4de och 5te säsongen från min moster. På lån men i obestämd tid. 

Sov gott och många pussar och kramar till mina älsklingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0