Öroninflammation och en vecka kvar

För en vecka sedan började jag få ont i vänstra örat. Trodde att det kanske skulle gå över men så va inte fallet. I måndags gick jag då till en läkare här i Cagne och hon sa att det va en väligt allvarlig form av öroninflammation.  Jag fick antibiotika och örondroppar och nu börjar jag äntligen må lite bättre. Kan inte höra mycket med det just nu men det ger sig nog snart. 

Idag blir det nog en rätt lugn dag. Om Peter tar med sig ungarna till stranden så kan jag stanna här. På grund av medicinen får jag inte va i solen allt för mycket. Det vill säga inte alls egentligen men om jag står i skuggan eller har en hatt på mig så går det bra. 

Om en vecka kan jag kyla ner mig i Sverie igen. Jag längtar verkligen efter att se vänner och familj igen...
Förhoppningsvis kommer jag hem utan att ha ryggskott efter den tunga väskan full med nya kläder; ärvda och köpta. 

Vi får se när jag orkar skriva igen. Cya soon... Pussar och kramar

Kommentarer
Postat av: jessica

stackare... att va sjuk när du snart ska åka därifrån. menmen, kul att du kommer hem! vi kanske kan ses nästa helg om du hinner? jag kom hem från norge idag, från N.E.R.D konserten, det va helt underbart, jag blev nästan hög på att se dom. jaja, hoppas vi kan ses! kramar!

2008-08-10 @ 22:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0