Arvika över jul

Igår när jag kom fram gick jag raka vägen till mammas lägenhet för att hälsa på min älskade surf. Han var glad att se mig och jag var glad att se honom. Lyckan var oändlig :P Haha!!
Sedan gick jag till min temporära lägenhet AKA mormors lägenhet och lämnade lite fler saker, packade upp och skrev en lapp till grannarna som hittills tagit in posten. Får hoppas att de har förstått att jag ska bo där från och med idag annars blir det ett jobbigt uppvaknande imorgon. Men det får i väl se då.

Nu har jag duschat och druckit te och matat missekatten. Han ligger här bredvid mig på bordet och sover. Jag tror att han snart kommer börja snarka. hehe!!
Ska sen äta lunch med mamma på statt. We have a free pass.. hehe. Mormor gav oss två gratis lunch som hon hade fått när hon köpte bilen. Snällt som bara den. På menyn idag står det rödspätta med skaldjurskräm. mums... jag tycker att vintern har med fisk att göra ända sedan jag och farmor åt fisk till jul förra året. Detta år ska jag och pappa och krestin äta köttfondue. Det har jag nog aldrig ätit. Ska bli intressant.

Senare idag när jag helt själv i lägenheten ska jag baka paj, om jag får ihop alla ingredienser. Och ikväll ska jag väl se på Titanic och gråta lite. Så är det att bo själv :P Haha! Se på Titanic helt själv utan någon att krama om bredvid sig.

Vad ska ni göra idag?

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0