fika och förskylning :S

Gjorde inte mycke idag. Ska rangordna det :

1) Fika med mamma. Det var fullt på fiket och ute var det väldigt kallt.

2)Handla mat. God Tapenad och tomatsoppa. Gjorde rostade baguetteskivor med oliv oc tomat tapenad. Mums

3)Massa tv och film. Mamma mia. Den är juh så bra. Alla känslor kommer fram. 

4)Fick prata med familjen i Frankrike. Mysigt värre. 

5)Förskyld hela jävla dagen. Bläää... 

Imorgon måste jag in till Karlstad för att träffa en rehabiliterings kvinna på Ankaret. Och så måste jag hämta hyravin annars blir det tajt med hyran.. Så trots förskylning blir det bussen till Karlstad imorgon. Sen ska jag hem till mor igen tror jag och ta ett varmt bad. Har så förbannat ont i mina muskler så ett varmt bad kommer behövas. 


Kramar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0