Från Medierätt till Kondition

Denna vecka har jag en del att göra men det känns även måttligt bra. Har pluggat medierätt. Det är väldigt intressant. Man blir ganska så chockad över hur många övertramp som Expressen respektive Aftonbladet gör. Jag vet juh att de inte är så värst säkra källor men att de fuskar och inte håller sig till regelerna visste jag inte. Ajjabajja!

Träning har jag också hunnit med de båda första dagarna denna vecka. Igår gick vi på spinning och idag gick vi från Kronoparken till City och tillbaka. Oj oj vad jag var trött i benen när jag väl var innanför dörren igen.
Tydligen har jag hittat någon som skulle uppskatta lite extra träning så jag ska lära ut lite thaiboxning till Caroline. Låna morbrors mitsar och sen är det bara att köra igång. Plus att jag själv kommer igång igen. Att börja på klubben är tyvärr inget alternativ för mig med min ekonomi annars skulle jag ha börjat här i Karlstad tror jag. Men det ska bli grymt kul att lära ut. Hihi!! Watch out here we come.

Tog lite bilder på omgivningen där vi gick.



Lite suddig men jag ville inte stå still. You get the picture anyway :P



En av Karlstads finaste och äldsta broar. Visst är hon fin :) Och helt stilla vatten.



Majestätiskt :) Tyckte det var så fint. Älskar parker med stora träd. De representerar mycket liv



Lite ljust men vackert ändå tycker jag. Detta är Kroppskärrsbadet när vi var på väg tillbaka från våran lilla trip.

Ikväll gäller det Uly Betty klockan 8 och sen Desperate Housewives, sista avsnittet för denna säsong :(

Ha en bra dag :) whats left of it!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0