Fredagkväll hemma

Nu sitter jag här på min mjuka stol och försöker hålla ögonen öppna. Är så himlans trött. Det är nog mörkret, kylan och överhuvudtaget årstiden.

Snart är det Arvika-dags igen för min del. Jag är inte särskilt uppspelt för det. Ingen höjdpunkt men jag får iaf bo i mormors lägenhet nu när hon är i härliga Frankrike över jul. Jag kan inte se mig själv flytta hem igen. Älskar att bo själv med Surfen.  Så det blir väl samma sak bara i en annan stad. Kan ta allt i min takt. Och jul är juh alltid uppskattat. ÄLSKAR JUL!!

Har tvättid strax. Palla mig ut i snön och tillbaka ett par gånger.
Sen blir det de sista lussebullarna, te och någon film. Om jag orkar.

Glöm inte att kommentera. Era åsikter tycker jag om :)

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0