Julen närmar sig med stormsteg

Idag var det tvättdag och sedan träffade jag Linda på Royal.
Det var först då dagen började fastän klockan redan var 4 på EM.
Vi åt underbar thaimat och sedan åkte vi till Challeberg för att Linda och hennes syrra skulle handla klart julklappar och jag följde med eftersom jag tar det sociala ungänget som jag får plus att det är kul att vara med henne igen efter ett halvår. Som om det var igår. Vi hade hursomhelst kul och bestämde oss för att vi ska ha suparkalas med utgpng på juldagen. Vad ska man annars göra efter jul innan nyår?

Nu sitter jag framför tvn. Kollade just på mitt älskade ER (Cityakuten) och nu kollar jag på Jeff Dunham.. Han är sååå kul. Synd att det är först NU som sverige har upptäckt honom. Det här är oförmodligen ett eller två år gammalt som jag ser på på 5a just nu.

Nu måste jag vara lite mer koncentrerad. Han är juh så rolig:P

Sov gott sen.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0