Pluggar på bra

Idag hade jag som mål att läsa runt fem kapitel i min studentlitteratur. Klockan 12 började jag och nu, halv 2 är jag klar med två kapitel. Känns skönt. Nu är det bara tre kvar.

Läste just om Internet där de tog mig tillbaka i tiden då vi fortfarande hade Windows 3.5. Haha!! Det var min första dator. Fick ärva den av min mamma. Det var hennes första dator. Man kunde inte göra nånting på den. Helt värdelös om man jämför med dagens teknik. Sedan fick jag en Windows 95. På den tiden var det verkligen coolt. Tyckte jag iaf. Visserligen fanns det Windows 98 då redan men för mig var det en stor uppdatering från 3.5an. Äntligen kunde jag spela bra spel.

Nå ja, det var lite kul att läsa om detta. Var juh inte så värst länge sen. Men verkligen häftigt hur det har utvecklats tycker jag.
Lite skrämande med med tanke på hur beroende man är av en dator. Jag är då det. Om jag inte har den är jag helt bortkopplad från omvärlden. Usch!! Men häftigt. Som sagt: häftigt och läskigt samtidigt.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen läsa vidare... Jag ska banne mig läsa de där tre kapitlen. Inget får stoppa mig.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0