Tenta klar!

Idag hade jag tenta. Ni som läser min blogg regelbundet vet juh hur mitt pluggande har gått; alltså inte bra. Men tentan hade ändå med mycket som jag HADE läst på. Det kändes bättre än jag trodde att det skulle göra.

Idag VILL jag ah filmkväll men jag har redan sett alla nya filmer som går att hyra och på tv går det inet bra. Kanske går in på min favvo-sida och kllar på någon ny film där. Ej olagligt :P haha!!

Det hände inte så mycket mer idag annat än tentan. Läste lite i nästa veckans kurslitteratur med. Den var inte särskilt svår. Kommer nog läsa en lite bok imorgon. Får se.. Hoppas jag hinner med det. Annars får det vänta till söndag kväll efter bakningen. Hihihi!

Ni som ska ut idag, ha så kul. Jag är glad att jag stannar hemma. Alltid samma sak ute på stan ändå. Kanske inte här i Karlstad lika mycket som i Arvika men kulturmässigt jo.

Hörs imorgon.. Nu ska jag som sagt se på film och sen sova.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0