Underbara dag :)

Idag vaknade jag verkligen på rätt sida. Jag var utvilad och glad när jag vaknade. Skönt med helg och skönt med mindre än två veckor kvar till jul. Wohoo! Synd bara att resten av familjen (morbror, moster och mormor plus alla kusiner) är nere i underbara Nice. Hade jag inte kännt en sådan stress när det gäller hemtenta skulle jag också vara där nere nästa vecka men jag anser att plugget går före allt. Det är ändå det som jag ska leva på, och lever på nu. Utan det skulle jag inte bo där jag bor eller äta det jag äter. Det är ett 100% jobb och då krävs det ett visst engagemang. Men jag tänker på er varje dag. Jag är med er i tankarna.

Imorgon ska alla grejer och surf till arvika. Jag åker tillbaka hit och går de sista två dagarna i skolan. Och på tisdag kväll bor jag då i mormors lgnht. Packar allting nu. Det kräver en del tänkande. Jag är en sådan freak när det gäller produkter, kläder, skor och annat skönhetsgrejjs. Två väskor har jag fyllt nu och lite är det kvar. Fast nu är det ara småsaker och lite måste jag juh lämna till de sista två dagarna här. Kan juh inte leva utan vissa saker och se ut som en lodis bara för att jag ska till arvika.

Hela tiden lyssnar jag på James Blunt. Han är nog min julmusiker i år. Så himla skön. Fast nästa vecka ska jag spela mormors julskivor. Hehehe!! Tack för lånet av lgnhten. Det kommer uppskattas. Speciellt din ugn. Nu kommer jag baka och laga mat så det ryker (eller snarare luktar, ryker lät inte bra men det är juh så man säger.)

Nu ska jag fortsätta. Sen blir det svensson svensson. Hehe!! upptäckt  att SVT har lagt ut hela säsongen på nätet. Nu missar jag inte ett enda avsnitt längre. Detta är verkligen en superbra dag. Förhoppningsvis är de tysta i mitt hus inatt. Vill ha min helg-ro. Vi får väl se.

Skrivs lite senare igen. Pussar och kramar godingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0