Va?

Igår var det meningen med en massa. Först och främst var jag inte alls lika länge med pappsen som jag trodde, sen hamnade jag inte alls på den fest jag trodde och sist men inte mist var de personer jag pratade med sist på kvällen bara grabbar. Inte för att jag hade planerat nåt av det från början men lite får det mig att undra...

Varför svarar vissa inte i telefon, varför blir man dissad utan att ha gjort något annorlunda och varför är det så svårt att lita på folk???

Kvällen slutade med att jag gick hem tidigare än väntat och faktiskt inte hade ont i fötterna utav mina skor. Sen så sov jag inte så värst bra heller. Så idag hoppas jag inte att någon tänker vara jobbig för jag pallar inte.

En bra sak var juh att Kleerup var asbra :) fast jag vet inte om det var fler som uppskattade den musiken?!!! Verkade lite som om Arvika inte är redå för sådan musik.

Ni som inte fanns med i bilden på slutet av kvällen... ni missade något; först och främst att få vara med gulliga mig (nej jag är inte högmodig) och sen kleerup.

Nu ska jag nog plantera mig själv framför teven i vardagsrummet under mitt duntäcke och hoppas på bättre dagar. Mitt lilla huvud känner fortfarande av mängden av alkohol från igår. Det ska vi inte göra om på ett tag. Nu vet jag varför jag inte går ut längre.

Tack för upplysningen men det finns fortfarande en massa osvarade frågor i omloppet.

Kram på er som finns där när ni ska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0