Idag den... Vad e det för datum egentligen?

Idag e det precis på mitten av mitt lov. Och jag har inget att göra. längtar till helgen, kanske jag får nåt att göra då. Eller iallafall rycker det då närmare studenten och sommarlovet.

Idag gick jag upp halv 8, som igår och dagen innan det, för att träna med pappsen på HK. Det e ett jättetrevligt sätt att umgås. Vi sliter båd två och äter en god frukost efteråt. Det e nog den bästa tiden på dagen för mig. Tråkigt att lovet bara varar till på tisdag. Då måste jag träna på kvällen igen. iallafall så skulle jag skriva i mitt träningsschema på HK för de senaste dagarna, för jag glömmer det varje dag, och sist jag skrev i var den 24, men det hjälper inte mig något vidare när jag inte vet vad det var för datum idag, eller igår.. hmm... det slutade med att jag inte skrev i nu heller. Det e juh bara jag som egentligen lider av att inte skriva upp det men så länge jag kommer ihåg det så spelar det ingen roll.

När jag väl var hemma igen kastade jag mig på min säng och kolalde klart två serier från igår som jag inte orkade kolla på då för jag ahde ont i huvudet. (om nån undrar: det va Rules of Engagement och Brothers&Sisters). Sen ringde Elina, jag klädde på mig, sminkade mig och gick ut. Vi fikade, som vanligt, på 4B. Sen skulle jag till körskolan och träna på teorin men alla datorer va upptagna så jag bestämde mig för att träna lite extra på det till imorgon, vilket jag nog kanske möjligen inte kommer göra, och gick därefter igen. Orka sitta och läsa i boken där.

När jag va på väg tillbaka till Elina på 4B kom hon emot mig och vi gick och kolla böcker och lite annat, gick och åt Stefanies special (AKA samuels special) på viktors och gick sedan tillbaka till 4B för att invänta tiden. Jag gick vid fyra hem. Skulle sola! gjorde jag också när jag sminkat av mig och bytt kläder. Jag orkar juh inte ha på mig tajta jeans till solningen. Men Guuuuuuud (och jag e inte ens troende) va skönt de va.

Nu sitter jag här efter att ha spelat lite Call of Duty på datorn och tycker livet e allmänt tråkigt. Vad ska jag hitta på. Hmmm.... kanske ta det lugnt. Verka rsom om jag e uppe i varv.

Nå ja, nu lägger jag av för idag

Peace out <3

P.S: Jag hittade lite kläder på halens också. kanske kanske mamma köper de åt mig? hmm.. får se
Svarta stretchjeans har jag letat efter överallt, vita shorts ska jag ha till studenten och klänningen passar i sommar
image15image16image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0