Mitt liv just nu!

Hej hej!

Nu skriver jag äntligen igen. Jag skulle egentligen publicera ett annat inlägg för någon vecka sen men jag ångrade mig för att jag skrev det medan jag inte mådde värst bra. Humöret var då verkligen på bott.

Jag har nu äntligen det efterlängtade sportlov, mitt sista sportlov EVER! Hihi... På högskolan lär jag juh inte ha något sportlov. Studenten rycker närmare och närmare genom tiden och jag är faktiskt på god väg att få allting fixat fram tills dess. Jag har fått balklänningen hemskickad, jag passar i den, har skaffat en väska till den och börjat boka tider på frisören. Det som fattas är väl nu skor och kläder till själva avslutningen Torsdagen den 12 Juni. Yipeee!!!

Det där med körkortet är väl lite segt men jag ska se till att jag ahr det i handen till studenten. Jag SKA klara det, ni som känner mig vet hur länge jag har hållit på och skjutit upp det, men det gick inte annorlunda. Jag HADE för mycket att göra i skolan. Men nu kommer den stressen avta. Visst, jag ahr fortfarande mina slutprov i Maj men jag har väldigt mycket tid att träna på de.

I mitt liv just nu har konstaterat att mina kompisar nu inte har minsta tid för mig. Jag får väl skylla mig själv som inte har haft mycket tid för de under de senaste 2 åren men det känns ändå inte så kul. Jag får helt enkelt ta den smällen och försöka leva In my own skin. Det e väl rätt klart att folk prioriterar bort en om man har prioriterat skolan så länge. Men hur mycket jag än föröker acceptera det så tar det inte bort faktum att det får mig att känna mig ensam. Men jag får väl vänta och se. Kanske får den tvåspåriga vägen snart lite trafik?! In my own skin, var det ja.

Just in case, här är schema på mina ledigheter framöver:
 1) sportlovet (nu)
 2) påsklovet (om fyra veckor)
 3) Tiden från sportlovet och fram till den 7 Maj
 4)Tiden mellan den 22 Maj och den 12 Juni

Nu när det är lov går jag, ända sen i söndags, med min far och tränar på morgonen. På söndag var vi uppe tio och tränade (dagen före hade jag varit ute på Tiki till 1) och igår och idag var vi uppe 8 vid HK (hälsokompaniet). Jag ska banne mig gå dit varje morgon. Hur jobbigt det än är att inte få sova ut. Men det behöver jag.
Apropå, jag började juh träna för några veckor sen tack vare Elin och Razi som fick mig att börja där. Tack. Det behövde jag.

Idag var jag på bokrean. Det var kul faktiskt. Det är alltid kul att spendera pengar, speciellt när jag vet att det e nyttiga saker jag köper, som böcker. Jag fyndade faktiskt 6 stycken. Jag gör en lista på de. De allvarligare först:

1) Dean Koontz - Ansiktet (en rysare, en ond man som skapar kaos och en vacker man som den onda vill åt)
2) Dean Koontz - Odd Thomas (karaktären heter Odd och är en mellanhand mellan de döda och de levande)
3) Cecilia Ahern - P.S I Love You (jättesorglig kärlekshistoria men bra)
4) Sophia Kinsella - Mina hemligheter (Do I need to say more?)
5) En bok om hur man praktiserar Tai Chi
6) Erotiska hemligheter, 100% karmasutra (den e inte så snuskig som den låter, bara bra tips på intimitet och ställningar förstås :P )

Nå ja, nu har jag iallafall ont i huvudet så jag måste ta det lite lugnt nu, kanske börja läsa en av böckerna... Hmmm, vilken ska man ta?

Ha det så bra,
Kramar

P.S: Bilder på 1+2: min studentklänning, 3: en av de vackraste klänningarna jag har sett och 4: Surf (AKA: tjockisen) (min katt)

Kommentarer
Postat av: elin

check that ass!! :D skitsnygg tjejen! passar verkligen din kropp..

2008-02-28 @ 22:33:25
URL: http://niile.blogg.se
Postat av: lizette

O wow stefanie! hur har du fått din klänning? jag är sååååå avundsjuk på klänningens bakdel! wow säger jag bara ! kram

2008-03-03 @ 21:36:44
URL: http://melizette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0