Äntligen

Nu har jag äntligen fått min dator att acceptera internet här. Va tydligen inte så svårt.

Igår va jag och Nanni; min moster, på stan och shoppade. Affärerna har tydligen stängt på måndag så vi bara drog igår. 
En rolig nyhet är att jag har blivit antagen till Karlstads Universitet. Nu kommer jag gå där iallafall ett år tills jag vet om jag vill fortsätta där eller plugga vidare någon annastans. 

Ska lägga upp lite bilder nu.
Jag blir brunare och brunare för varje dag. Kul att se hur mycket brunare jag e än mina kusiner, de små spöken.

Min kusin Elisa, gullig, 4 år och älskar sitt nya picknickset som hon fick av mormor



 Jag och Elisa :)


Mina kusiner Alex och Louis (vänster till höger)


C'est Ouzo!!

Hörs snart igen, nu ska jag till stranden och se på en snygging som ska ha ett triathlon, 28, och tydligen Eyecandy enligt Nanni. Kan vara en bra sak att ha när man frsöker komma över en annan person.

Puss puss, a bientôt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0