Lite fest, gungor och film

Jag va ute med Elina igår, eller ja, med alla andra också för vi kom ifrån varandra senare. Mötte en massa intressanta människor och hade trevligt. 
Lite förfest hos vår vän Samuel och company, inte lika mycket sprit för mig som för de andra, till bryggan, möta en massa goa människor, ha trevligt, hem rätt tidigt och kolla klart på en film innan jag somnade. Sömnbrist när det är så ljust. Och klockan tio imorse sa min innre klocka (inte den biologiska hahahaha!) att jag ska upp klockan tio (när jag hade lagt mig klockan tre :S ) Hmm.. Varför ska Surf och min inre klocka funka ihop. Han hör den och kommer och protesterar att jag fortfarade ligger. Konstig jävel denna katt. 
Innan jag gick upp till lägenheten gungade jag med en go vän till mig. Att det kan va så kul att vara fem igen. Hahahaha!! (va tvungen att förklara varför jag skrev gungor i titeln)

Nå ja, nu ska en trött Stefanie kolla på Disney channel för jag måste komma i kontakt med mitt innre barn, sen städa lägenheten med dammsugare i den ena handen och en trasa i den andra, för att göra bot för de barnsliga inslagen i mitt liv och sen sova middag. Gött gött gött! 
Ha det så skönt överallt (vilka mina läsare än är och vart de än bor)

€> Puss och kram <3
Jag älskar er (ni vet vilka ni är)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0