Grrr,,,, its cold in here

Usch vad det e kallt!
Dagen började bra med en uppvärmning på Wave maskinen, ojj vad den va jobbig men skön. Sen körde jag i rask takt igenom mitt träningsschema och gick och åt frukost med farsan. Det är väldigt mysigt att träna med pappa vid halv tio på morgonen när solen just kommer upp bakom lägenhetshusen. Det bländar lite men den värmer.

Jag gick hem, kollade på avsnitten morsan hade spelat in igår.. Jag va juh så trött så jag gick och la mig igen vid halv tio igår men Brothers and Sisters gick vid halv elva. Iallafall. Jag kollade på det avsnittet, gick till köket och pluggade in min dator och messade lite med min "syster"  i Tyskland. Hoppas hon kommer hit någon gång framåt. Vore så kul att ha henne här. Haha, two german girls out together in Arvika. Men jag tror inte dt kommer hända på ett bra tag.

Sedan åkte jag med pappsileinen till Kil för att skriva ut hans biljetter. Biljettautomaten i Arvika funkar juh tydligen inte just nu. Vilken jävla Service va?? När jag väl var tillbaka efter våran lilla roadtrip med musiken på högsta volym (Rammstein, Halloween och Iron Maiden) så gick jag för att sätta i mitt nya SIM kort i min mobil. Men min mobil sa emot mig och ville ha ett lösenord. Det har jag inte för det är förmodligen det man får från Telia när det ena året e slut. Dum som jag va köpte jag en mbil på Telia. Grrr... Nu ska vi se hur folk ska kunna få tag på mig..hmm... inte för att det e så värst många nu för tiden men det känns naket att inte ha mobil.

Det gjorde mig iallafakk pissed som f**n men sen kom mamma med förslaget att jag juh kan använda hennes ena mobil. Hon har nämligen två. Det ska jag nog. Annars skulle det vara jobbigt i helgen, och när jag e i K-stad, utan mobilen.

So Folks.... nu dar jag.... ska se på Dr. Phil med min TV-tittande mamma och dricka min härligt varma kopp Te och äta min 4-smakers Pizza.

<3 Puss och kram <3

Lite bilder på Surf för att värma era hjärtan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0