Jag vill inte...

Usch! Jag vill inte göra den här labben. Jag har en och en halv labb kvar att skriva och jag vill inte. Visst, det e bara att skriva men jag orkar inte. Nu har jag skjutit upp det så länge som jag kan men jag vill INTE.... Jaja, att säga det om och om igen gör det inte lättare. Ska skriva den strax.

Jag har en undanflykt iallafall... Jag har tvättid om en halvtimme. Ska dra till mitt rum och skriva det här när jag har slängt in tvätten.

I natt när jag skulle somna kom jag på att det va en del som flörtade med mig i helgen men som jag inte registrerade i mitt huvud då. Jag orkade inte bry mig i helgen. Jag ville bara dansa. Hm.... varför kan inte killar va lite klarare med det där. Varför kan de inte bara, utan att verka skrämmande närgångna, komma fram och göra en rak stöt? Jag vill veta om det e nån som tycker om mig på nåt sätt. Då behöver man inte annalysera om det va en raggningsreplik eller inte, om den killen bara vill ha sex eller om den vill ha mer. Visst e det osannolikt att en kille man träffar på krogen vill ha något annat än sex men man vet juh inte. Va klarare med era stötar, killar! Jag vill kunna välja!

Hm... En sak vet jag ändå. Alla killar e apsolut inte lika. De flesta e känsliga innerst inne. Det e den sidan jag vill veta, så länge den inte e den enda sidan... hmm... Ett misterium det där med killar. Hur ska man få en att stanna, hur ska man ens få en intresserad. Det ända jag kan göra e att vara säker i mig själv och ha kul. Det verkar funka. (för andra)

Nå ja, nu ska jag göra iordning den förbaskade tvätten. Det e iallafall inte mycket den här veckan.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0