Nu e lovet snart slut

Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva om lovet. Det har väl varit sådär. Hade två labbar som jag skulle ha behövt att skriva och jag ville juh egentligen va med en massa kompisar men det blev juh inte så... Som vanligt.( Saknar er!! :ni vet vilka ni är )

Jag vet inte om jag ska gråta eller le åt att lovet e slut. Va förjävligt tycker jag. Jag hann inte med så mycket som jag trodde eller ja... jag orkade inte göra labbarna, men det måste jga göra imorgon för det e en till sån där sak som e viktig för betyget. Ja, på tisdag e iallafall kemi och engelska klar. På tisdag ska jag nämligen göra en muntlig face-to.face presentation som e typ 30 procent av engelska betyget eller nåt. Och labbarna ska juh också vara klara på tisdag så när den dagen e över så behöver jag aldrig mer oroa mig för kemi labbar (eller engelska presentationer, fast de e rätt roliga :S)

Ja just det, det kom jag på nu.... faaan, hur ska jag få råd med det, jag ska juh till Malung nästa helg för att fira Sandra. Jag har nog hundra kronor kvar för denna månad , efter bokrean och spadagen förra helgen. Så den hundringen får gå till resan till Malung. Skulle tydligen bara kosta typ femtio spänn eller nåt. Det fixar sig alltid.

Jag va vid pappas nya hus idag, lite bakfull men det gick. Jag åkte med honom och kerstin vid tio snåret och va hemma vid tolv. Det huset behöver mycket jobb nu till sommaren men jag har juh inget bättre för mig så jag ska slita där med att måla, snickra och gå in i skogen när min blåsa säger till (Putting it mildly) eftersom de inte har toa, vatten eller el.. hehe.. blir säkert skojj. HAHA!

Ska gå och träna med pappsen senare, ifall han orkar. Han brukar inte gilla att gå och träna på eftermiddagen men jag hoppas att han ändå går med. E lite roligare att träna tillsammans med nån så lönge det går. Nästa vecka får jag börja gå själv igen för så måste jag gå på kvällen om jag ska hinna med. Kommer juh komma hem vid 5 eller 6 varje kväll, men om jag har tur så kan det hända att jag e hemma tidigare också. Speciellt på tisdag.. Just det, det kom jag på nu. Jag har juh ingen filosofi kvar så då kommer jag hem vid 4 ungefär... Sova middag blir det då... Hehe... då kommer juh jag inte ha några läxor kvar heller eftersom labbarna e klara för alltid då.. hehe...

Som sagt så vet jag inte om jag ska gråta eller le åt att lovet e slut. Nu kommer jag inte kunna träna med papsileinen på mornarna längre och jag kommer inte kunna sova middag varje dag, jo visst kan jag men det blir juh eftermiddag då. Sen så måste man plågas av oviktig saker i skolan igen. Sitta själv på håltimmarna för de jag umgås med har antingen biologi eller psykologi mitt på dagen. Tre till fem timmars hål med inget att göra. Tur att jag har köpt en del böcker. Då kan jag sitta och läsa de iallafal. Överambitiös? hmm?!!!

Jag hade en väldigt trevlig helg me Jessika och Linda iallafall, Fredag på Heat öppningen men Jessika och lördag med Linda på Tiki. Kul Kul!! (skriver inga detaljer på uteliv.. ointressant) tack alla andra som fick mig att må bra under de dagarna med...

JA,,, som sagt så e det nog en blandning mellan att gråta och att le åt att lovet e slut. Orkar inte börja med vardagen igen men jag orkar inte ha tråkigt lov heller... Helg hela livet??? Det vore skojj.

Puss och kram




Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

vill ha ännu mera lov

2008-03-02 @ 15:22:47
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0