Skolan klar,, efter tretton långa år

Idag avslutade jag mitt sista prov klockan 15:03. Efter det fick vi lite information om hur och var man skulle hämta ut betygen i sommar och sen gick jag och Jessica till älven, eller snarare till Pråmen vid älven och mumsa i oss nästan en hel påse ostbollar... haha! det va gott men jag råder alla att inte mata fiskmåsarna där nere. De blir besatta. Jag gav de en, och sen cirkulerade de i drygt fem minuter runt mig och Jessica. Tur att vi satt under ett träd.. hehe (WOHOO!!) fnitter

Nu ligger jag helt slut i min underbara säng, med surf  djupt sovande bredvid mig... Så gullig juh :) Han har haft lite problem med magen i en vecka, åt ingenting nästan :( men nu mår han bra igen. Första dagen som han har gnällt och betett sig som han ska. Han sover nu tryggt bredvid mig nu, och jag sover tryggt bredvid honom med, utan att oroa mig för konstiga läten från hans magge.

Imorgon ska jag till en sömmerska i stan som ska ta hand om min klänning. Hon ska få den slät, den dumma ömtåliga klänningen. Och så ska hon hjälpa mig med en tryckknapp på en klänning jag hade beställt från Halens. Den va fel och jag har juh ingen sån där tryckknappstång hemma juh... Men det löser sig imorgon.

Nu ska jag chatta klart med gänget på msn och sen ska jag drömma om gulliga killar som aldrig tar första steget :)

God natt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0