Solen den sköna

Idag har hela dagen bara handlat om solen. Så skönt att den äntligen är här för att stanna ett tag. 
Jag har bara fikat och fikat och tagit det lugnt. Först med mamma på Sunday, sen kom Elina. Sen satt vi väl där i ett par timmar. Elina och jag gick och shoppade lite och satte oss på Nordells, tog en kaffe (jag en festis för jag dricker inte kaffe) och sen gick vi för att kolla på lite baddräkt och solhatt. Det fanns en jättefin bikiniöverdelt på lindex, en vit en och en jättefin solhatt i svart.

De kommer passa bra i Benidorm och Nice. Vad jag ska bli brun i sommar hehe!
Dessutom har jag blivit helt galen i Billabong i år. Vad fina väskorna, skorna, shortsen och deras bikinis. DEt finns en väska som jag blivit helt besatt av att vilja ha. Kanske får råd inna jag åker till Frankrike. Nu har jag iallafall inte 699:-

Imorgon blir det ännu mer fika och kanske orkar jag ställa mig på mina inlines igen.
Vi får se imorgon. Nu ska jag se på Desperate Housewives. 

Ha det bra alla solälskare

Puss och kram




Kommentarer
Postat av: Moa

Va skönt att skolan äntligen är över för din del!! Grattis:) Du klarade det!!

2008-05-28 @ 09:25:18
URL: http://rydas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0