ICA MIA?

Jag gick upp ganska mycket tidigare än vad jag har varit van efter sommaren; halv åtta. Usch. Men det var faktiskt inte så farligt. Jag ska faktiskt gå upp samma tid varje veckodag hädanefter, även om jag inte har något att gå upp till. Varför ska jag sova bort halva dagen? Speciellt nu när det inte finns så mycket sol kvar!

Varför jag skrev ICA MIA var för att jag idag försökte klura ut hur ICA bankkortet fungerade som jag fick idag. Ska lägga över mina matpengar där så att jag inte står utan några pengar för mat i slutet av månaden. JA jag har så dålig självdisciplin. Men det finns juh alltid sätt att få pengarna att fixa. Det behövs bara system. Men när jag säger nej så säger jag nej. Även när det är att jag säger nej till mig själv och gamla vanor. Jag skulle såklart inte ha något emot att kunna shoppa varje dag på nätet och i affärer men med en liten stundentbudget är det juh helt omöjligt.
Men tillbaka till ämnet. Det tog mig ett tag men med min mors hjälp, som jag blev lite oförskämd mot (Ursäkta mig), ordnade det sig. Men svaret var verkligen MIA Missing In (my) Action.

Nu har jag pluggat och möblerat om lite till. Jag blir lätt frustrerad på mina möbler för det behövs en del för att få det så mysigt som jag vill ha det.
Nu ska nog spela lite Sims och samtidigt lyssa på mixmatch hehe!! Alltid kul med radio tycker jag. Så länge det inte är SR, de har säkert bra program men de verkar rätt torra, iaf som jag tycker.

GLÖM INTE att kommentera på Valentino kläderna längre ner. Jag älskar de juh men det är kul att höra vad ni tycker :)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0