Lång dag igen

09.00
träningen imorse gick hyfsat. Körde kondition, rygg, biceps, lår, triceps och mage. I den ordningen.
11.30
Hemma igen åt jag lunch, duschade, betalade räkningar.
14.00
Sedan var det universitetet som gällde. Satt där mellan 2 och 6. Läste väl 30 sidor. Dååååligt.
18.00
Väl hemma igen var det först kvällsmat, sen tvättid och allra sist Greys.

Orkade inte skriva mer utförligt. Är så himla trött. Allt som allt var det en bra dag. Känner mig tränad, mätt och trött.
Lite grinig men annars som sagt bra.

Imorgon får jag min hemtenta. Usch!! Och så måste jag ta en tur in till stan för att kolla maskeraddräkter. Hoppas jag hittar kattutstyrsel. Och clownsmink så jag kan rita mig ett kattansikte:P hihi!!

Ska se om jag hittar nåt.

Nu ska jag läsa lite och sen sova.

Hörs förhoppningsvis imorgon.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0