Ett modernt rovdjur

Nu känner väl alla till min lilla söta kissemisse va? Surf?!! Om inte ska ni få se en bild:



Han var som en galen liten tiger förut. Tänk dig en sabeltandad tiger från förr. Inte skulle man kunna dra den liknelsen när det gäller Surf annars men idag stämmer det.

Såhär var det :

Jag hade stängt dörren till toaletten för att jag duschade. Det är så litet att det sprutar vatten ut i hallen om jag inte gör så. När jag hade duschat klart och skulle torka mig så hör jag ett prasslande från köket. Jag lade ihop ett plus ett och störtade ut i köket/hallen och finner Surf nere på golvet med båda framtassarna på en söndertrasad påse och i den ligger den frysta kycklingen. Han slickade ihärdigt och försökte gnaga bort nåt men som tur va så var den fortfarande för fryst. Han fick en lite smäll på baken och gick med protest därifrån.

Det moderna rovdjuret jagar inte... det snor frysta kycklingbröst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0