Jag stödjer bra bloggar

Att det finns många bloggar är ingen nyhet men vad som är sällsynt är bloggar med ett värde. Jag vill bara säga härmed att jag stödjer de bloggar som faktiskt är lite mer innehållsrika och där bloggarens personlighet verkar komma igenom.

När jag skriver försöker jag att inte skriva saker som sårar andra eller som är moraliskt fel men jag försöker ändå vara jag. Jag är den jag är och jag skriver precis vad jag vill men jag är också en medmänniska som bryr sig och som kan känna empati. Jag vill därför inte trampa någon på tårna och ger inget utrymme för taskiga och helt onödvändiga kommentarer. Gillar du inte min blogg, så gillar du inte mig. Men håll dina åsikter för dig själv. Sluta läs min blogg om du ite tycker om den. Jag tror inte att jag är den enda som känner så om sin blogg och dess kommentarer.

Så tummen upp för de bloggare som har nåt att säga och tummen ner till er som inte kan skriva annat än konstiga kommentarer som bara sårar (inte för att jag har upplevt det många gånger än men sett det på andras)

Kom ihåg: Även om man skriver på nätet så har alla människor fortfarande känslor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0