Min dag

Idag var jag med L i charlottenberg och fixade med lite grejjer. Inget speciellt, bara åt lite lunch, fixade med L's gamla jobb för skatteverket och sen handlade vi lite påskgodis. Jag är så förbaskat mätt eftersom jag åt två burgare på donken. Usch. Nu kan det ta ett BRA tag tills jag tar vägarna förbi donken igen. Jag mår alltid illa av den mängen fett man får i sig då ag mår illa i ett par månadeer (när jag tänker på donken alltså, inte fysiskt)

Det var kul och vi pratade en del. Det är så kul att hitta på saker med ens vänner. Jag sitter juh väldigt ofta hemma själv oh gillar inte att festa så mycket. Är trött på den livsstilen. No Party For Me!

Nu ska jag och mamma vila lite och ikväll går vi och tar en bärs. Ni som inte känner mig så väl kanske tycker att det låter konstigt men vi kan ha VÄLDIGT kul ihop. Det är lättare att gå ut med någon som vet hur jag funkar. Plus att vi inte har mor och dotter relation särskilt ofta utan det är ofta så at vi mer som vänner, ibland som griniga syskon när vi inte håller med den andra. Men ikväll ska vi ta nåt gott att dricka på krogen The Roof. Kanske blir lite kort också, ifall mamma vill ta kort på mig :) haha! Hon kommer vägra att va med.

Ha en bra dag. Nu ska jag vila.

Kramar

Kommentarer
Postat av: elin

hoppas du går dit i tid så att du inte går dit efter att 23års-gränsen börjat..

2009-04-10 @ 20:12:06
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0