Spinning

Det gick så himla bra :) Körde på som en galning i mina nya shorts.. Fast det blir nog trekvartsbyxorna nästa gång. Blev lite klibbigt på sadeln. Usch det lät juh men jag vill inte få skavsår av det. Lite mer tyg nästa gång men snygg var jag iaf. Hade två gubbar bakom mig. Såg det efter halva tiden. Pinsamt. Men jag tror inte att de kollade på mig hela tiden. Förhoppningsvis inte alls. Hehe. Pinsamt eftersom mina shorts som redan var "short" åkte upp när jag cyklade... haha

Nå ja det var kul och jag var helt slut efteråt. Men jag märkte att jag hade mycket bättre kondis än sist jag var på spinning. Bra bra bra.


Bra slut på dagen.

Kommentarer
Postat av: elin

var är det du tränar? friskis&svettis? vad kostar det där?

2009-04-03 @ 17:49:28
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0