vilken sömntuta jag är

Sedan jag skrev förut har jag inte gjort mycket. Självklart handlade jag så att jag och surf klarar oss ett litet tag framåt. Tycker att kyckling är vansinnigt dyrt btw. För fem bitar svensk kyckling betalade jag 115 kronor. Sjukt.

Sen började jag läsa i mina böcker men märkte att jag läste samma rad om och om igen. Så gissa vad jag gjorde då. Jo jag sov i tre timmar. Min säng är så underbar. Skönt var det. Nu har jag läst lite men har ingen ork alls. Hoppas inte att jag blir sjuk nu. Har fått lite huvudvärk också. Hm... När jag har tid att vila blir jag sjuk. Jag i ett nötskal. Ska nog ta det lugnare när jag är i Arvika. Alltid är det nåt som jag måste göra. Vill hinna med vänner och familj. Nästa gång blir det mer slappande och mindre socker. Blääää..
Såklart har jag nu lite chokladabstinens och är grymt hungrig men vad ska man göra. Jag har faktiskt syndat hela helgen, långhelg dessutom.

Nu är det strax dags för tvättid. Har en del tvätt nu efter 2-3 veckor.

Håll tummarna för mig så att jag inte blir sjuk över natten nu. (Jävla kropp)

Kommentarer
Postat av: elin

köpte du tinad eller fryst kyckling?

jag håller tummarna..

2009-04-13 @ 21:32:26
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0