Bilder från min dag




Min outfit på dagen



Outfit på kvällen, All black



MIN tårta. God var den. De små kulorna är DAIM. Mumsigt



Surf var med hela dagen. Speciellt när vi skulle lägga upp tårtan. Hur kunde han veta att det fanns grädde i tårtan?

I stora drag så hade vi födelsedagsfika på dagen och på kvällen gick vi ut och åt gott på puben.
Tack Pappa :)


Imorgon är det föreläsning på dagen och sen ska jag till MAXI för att handla mat för veckan.
Tisdag ska jag till IKEA och köpa lite småsaker som kan piffa upp min lägenhet. Och på kvällen ska jag tvätta.
Fredag ska jag till Universitetet igen. Och förhoppningsvis kan jag få L att komma hit så att vi kan supa i oss lite av mitt vin. Behöver lite roligt. Och vi två har alltid kul. Hoppas hoppas.

Vad ska ni göra under veckan som kommer?



Kommentarer
Postat av: Petter

Jag ska försöka plugga mer än vanligt!

Grattis! :)

2009-02-09 @ 22:10:35
URL: http://pttr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0