Hemma :)

Imorgon börjar MIN helg. I helgen hadlar allt om mig. Fast det gör det vä jämt. Haha! Med tanke på att det är mitt liv.
Fyller 20 på lördag, om jag inte har nämnt det tidigare. Pappa hämtar mig på Universitetet imorgon och sen hämtar vi surf och min packning och åker till Arvika.
Förhoppningsvis ska jag ut med L på kvällen. Kommer bli jättekul. Det är alltid kul med den tjejen. Haha!! Ska ha på mig min mini-rosett klänning från Nelly.com och mina fina svarta pumps med silver/svart rosett och till det silver smycken. Får se om det blir det och isf lägger jag såklart ut en bild på min outfit. Hehe!

Min dagens Outfit:


Lite tråkigt men det var juh snö och jag var trött. Jag var dock rätt så stylad.

Här en porträttbild, som det heter :P


Ser  lite trött ut där så här kommer en till...



Och en till.. haha....



Hehe!! Nu ska jag ta en liten fika med te och sen bara ta det lugnt, packa lite och ikväll se på lite TV...

Ha en bra dag.

Det kommer lite modetips sen också kan jag tro :P

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0