Here shoes, there shoes, everywhere shoes!

Letade igenom en del internetsidor för skor och gissa vad jag hittade:

Gladiatorsandaler i massor
Hittade mest på GoJane.com, de kostar runt tvåhundra kronor per par och här är mina fynd:



 

Sen gich jag in på Bakers shoes och där fanns det såklart massor i vårens nyheter.
De som jag tyckte om ,och som kostade lite mer,var dessa:



Fann även ett par på Brandos men de var inte lika fina. Men där kan man hitta en massa skor. Fast mest gåskor och gympadojjor. Gå in och kika men det är inte min favvosajt.
Dessa hittade jag där:

De är okej men jag skulle inte lägga fyrahundra på de.

Får se vilka det blir till sommaren men nu vet ni vad som finns out there.

Kramar

Kommentarer
Postat av: elin

jag gillade de i mitten från GoJane och de till höger från Baker Shoes

2009-02-21 @ 23:20:26
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0