Inte trött men har tillfälle

Nu har jag sett det jag skulle på tv. Men vad nu då? Jag är inte så trött som jag skulle vilja vara.
Ska nog bara göra mig iordning för sängen då och hoppas på att jag kan somna sen. Kan juh läsa lite i min romatiska roman.

BTW mina planer för helgen verkar förstörda. Iaf för imorgon kväll och dag. Jag har sådan otrolig otur. Såklart ska det snöa så in i h-vete imorgon så att pappa ringde förut och sa att om det snöar jättemycket på förmiddagen så kommer han inte för att hämta mig vilket innebär att jag måste åka tåg med Surf och det vill jag inte. Det är så himla stressigt. Bara av att tänka på att jag måste åka tåg med honom på söndag hemåt har gjort att jag får hjärtklappning.


Om pappa inte kan komma imorgon så börjar jag allvarligt tänka på om inte jag ska stanna hemma imorgon och bara komma till arvika över dagen på min födelsedag. Jävla snö förstör allting. Jag är så jävla förbannad. Har lust att bara skita i min födelsedag och krypa ner under täcket och låta lördagen flyga förbi.

Tydligen är jag mentalt så instabil att minsta lilla spricka får mig att få en depression. Jag mår inte bra nu.



This is me. Jag är en dramaqueen men annars händer det inget i mitt liv.

Kanske kommer pappsen imorgon ändå men bara om det först börjar snöa på eftermiddagen. Så nu gäller det att jag håller tummarna för att vädret är på min sida imorgon men måste ändå ställa mig in på att det inte är det vilket får mitt hjärta att slå väldigt snabbt. Usch!! Det var min enda regel för helgen. Att jag och surf skulle få skjuts. Det var okej med en resa med tåg men fram och tillbaka. Stackars katt och stackars mig.

Plan B: Stanna hemma imorgon och sen åka till arvika över dagen på lördag. Jävla väder.

Hoppas det ordnar sig... Annars blir min födelsedag så himla tråkig och ledsam. Fy fan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0