Internet fynd

Jag tänkte dela med mig av mina fynd. Inget man ska köpa men som man kan ha koll på.
Jag älskar att spara mina bokmärken och nu har jag hittat en sida, eller ett program snarare som sparar det online åt en. Mitt problem är juh att jag aldrig kan ta med alla mina bokmärken för att de är fast i min dator men nu kan jag juh det. Då behöver jag inte bära med mig min dator överallt bara för att hålla koll på mina sidor som jag gillar.

Jag tyckte att det var ett fynd iaf. Kanske lite old-news för vissa men vilken bra uppfinning. Den heter furl.net

Förutom den sidan ÄLSKAR jag juh Bloglovin men det vet juh en del redan. Jättebra sätt att hålla koll på bloggar. Ni kan hålla koll på mig med genom det. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0