Jag igen :)

Eftersom jag är bloggaren här är det väl inte så konstigt att det är jag som skriver igen.. Haha!!

Idag är det en ledig dag igen eftersom det är onsdag och det betyder plugg, Muay Thai och vila. Ingen spännande dag men det duger :)

Med tanke på min rubrik så tänkte jag på mina modeinlägg igår. Kände att det kanske inte är det mina läsare är så intresserade av? hmm.. Jag är det och det är väl huvudsaken. Jag älskar hursomhelst kläderna jag la ut.

Igår ringde det en kille från ACN som skulle informera mig om den svenska marknaden. Svenska marknaden?? tänker ni. Jo det är så att en vän till mig i Nice hade pratat om att han tycker att jag ska börja sälja ACN (telekom) och jag har argumenterat emot hela tiden. Men jag gick med på lite info. Killen som ringde var väldigt seg i början så jag insåg att jag får styra upp samtalet vilket jag sen gjorde. Frågade om tekniska framångar, produktplacering, ja allt möjligt och ahn svarade. Till slut kom vi fram till hur mycket det ska kosta att börja. Ja ni hörde rätt.... Inte nog med att man nästan aldrig tjänar något i provision på¨att sälja sånna saker men man måste lägga ut (håll i er nu) 4000 kronor för en licens... Men vad fan ringer han till mig för. Jag är en fattig student som inte ens är intresserad av att gå in i försäljningsbraschen.

Idag ska jag träna CC igen och det ska bli kul. Jag har fortfarande ont i mina muskler sen i söndags men det är då bara bra att vi slåss lite då.

När jag berättar om mina färdigheter i thaiboxning brukar folk bli lite chockade och reserverade. Har nog inte träffat en enda kille som inte har sagt "Då får man akta sig för dig då"
Så många gånger som jag har hört den exakta frasen... haha!! Tjejerna däremot tror mig inte förrän jag ger de en demonstration. Och då säger de samma sak. Haha...

Kom igen världen: Man kan vara bra på boxas och samtidigt vara väldigt modeintresserad.
Modet är bara det yttre. Jag är juh förbaskat smart också men det skulle ingen heller tro om de träffade mig när jag är som mest upp-piffad 

Nu ska jag tänka över träningen för idag.

Vad ska ni göra idag?

Kramar

Kommentarer
Postat av: elin

haha här öser vi över oss själva med kommentarer ja ;)

2009-02-04 @ 13:38:05
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0