Kärlek är underbart när....

det inte är sorgligt.

Tittar just på The Holiday. Jag älskar den filmen. Jag är verkligen en hopplös romantiker. Tänk om killar faktiskt skulle ha en gnutta romantik i de. Då skulle jag falla direkt. Tyvärr är mina förväntningar för höga och en sådan man kommer jag aldrig att hitta. Iallafall inte här i Sverige. Jävla lagomland. Här ska alla följa normer och vågar inte gå utanför sin box.

DET är sorgligt.

När man är kär så tror man att allt är romantiskt och om det är besvarat så händer det lite magi men tills det ens uppstår kärlek så händer det inte en gnutta. Jag tycker att det är lite tråkigt att jag inte är 9 eller 10 längre då jag kunde bli kär i vilken loser som helst och sen bara hoppades på ett gensvar. Nu har jag det omvända problemet. Jag kan bara inte få känslor för killar längre. Det är som om mitt "hjärta" har frusit till is. Ingen duger och det ursäktar jag inte heller. Men...

Det är sorgligt

Nu ska jag njuta av filmen med de underbara Kate Winslet, Cameron Diaz och snyggingen Jude Law. Mums. En sån där grejj vill jag juh hitta. Come to me <3



Han får mig verkligen att längta efter lite choklad... Vill ha nåt gott. Måste nog bli mycket Juice i veckan känns det som.

God natt alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0