Min dag

Idag är jag ledig och kan bara ta det lugnt. Ett litet probelm har jag, jag har nästan ingen mat hemma. Det löser sig imorgon när jag kommer handla efter skolan men idag orkar jag inte. Usch vad jag hatar att handla mat. Jag gillar inte att handla kläder heller. Men jag skulle vilja ha allting hemma på en gång.

BTW, som jag nyss upptäckte när jag skrev. Jag kan nu skriva utan att kolla på tangentbordet hela tiden. Wooow för mig.. hehe! Jag tycker att det är rätt häftigt eller så betyder det bara att jag skriver en massa. Häftigt för mig, mindre häftigt  för er. Haha!

Jag ska betala räkingar idag, skriva processdagbok för kampanjen och sen forska lite om våran organisation.

Vad händer hos er idag? Det kan juh bara vara roligare än min dag. Inte svårt :P

Kommentarer
Postat av: elin

Jag har utmanat dig! Kolla min blogg :)

2009-02-26 @ 20:04:36
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0