Monki och Bianco

De här plaggen hittde jag på MONKI. Jag gick runt för att kolla kläder för våren och oj vad jag hittade saker :)
Först ur var som sagt MONKI. Vi var egentligen där för att kanske köpa ett par jeans som bara kostade 50 men den nya kollektionen var mycket roligare såklart. Brukar bli så



Tunikan: 350 SEK
Kjolen: 350 SEK
Jeansshortsen: 300

Sedan bar det av mot Bianco där jag hittade runt fem par skor som jag vill köpa fast jag bestämmde mig för tre par.
Och det är dessa. Lagom till vårens alla tillställningar. Jag måste juh se bra ut när solen kommer fram igen :)


De oranga pumosen: 400 SEK
Ballerinorna: ca 350 SEK
"Gladiator"skorna: ca 500 SEK

från sidan ser skorna inte lika bra ut som i affären men de är underbara enligt mig. Ska bli kul att gå och hämta upp allt nästa månad. Då har jag sparat ihop lite. Wohoo :)

Hoppas att det här kunde hjälpa er inför eran vårshopping?!! Jeans och mocka och pastellfärger. I love it!!

Nu ska jag kolla på CSI. Yipee!

Kramar

Kommentarer
Postat av: elin

jag gillade de två par skorna till vänster men de till höger var inte så mkt jag.. men tycker du inte att det är lite mycket att lägga ut 350:- på ett par ballerina? kram

2009-02-10 @ 13:04:45
URL: http://niile.blogg.se/
Postat av: elin

haha ja fast jag skulle aldrig kunna ha ett par ballerina hela sommaren.. tröttnar för fort :p

2009-02-10 @ 18:36:24
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0