Jag 20!

Hej godingar <3

Förlåt att det har tagit så lång tid och att jag har varit så dålig på att skriva. I helgen hade jag juh en del att göra som ni såg, JAG FYLLDE 20!! wohooo! hehe!

Fast så exhalterad som jag verkade nu var jag inte och är inte heller. Visst jag är 20 och ja jag kan gå på systemet med men vad betyder det egenltigen? Det enda är väl att inte staten kan hålla mig ifrån nånting längre. Men är verkligen alla som fyller 20 så mogna att de inte överdoserar? Jag tycer att det är individuellt om det nu överhuvudtaget ska vara så strikt?!! m det inte finns en gräns så finns det inget man måste bryta eller?
Näja, det är kul att ha börjat sitt tjugoförsta år men nånting "special" är det inte tycker jag.

Hm vad betyder det egentligen att ha ett nummer som indikerar ens ålder? Det är juh ett nummer och inte en indikator för hur mogen man är. Det är BARA ett nummer och så har jag jag tyckt länge. Är man mogen så är man och ens ålder är inte ett bevis.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0