Nu, now and henceforth

Jag kom till Arvika till slut. Pappa, min knight in shining armor stod på parkeringen med sin röda dunjacka.
Han är så gullig min pappa.

Nu sitter jag mysig i min mammas soffa och kollar på en underbar film som heter Gray matters. Jättefin.
Mamma har gjort en god linsgryta för en gångs skull. Hon är inte den som lagar mycket mat men det var jättegott.

Imorgon ska vi sova ut ch sen ska mamma hämta en kaka som hon beställt på ett fik i stan. Sen kommer mormor hit klockan tre. Sen på kvällen ska vi äta middag på pubben. Pappa, mamma och mormro och ett par vänner till min pappa. Ska bli jättetrevligt.

Så yey för imorgon. Det första jag ska göra vid frukosten är att öppna presenterna som väntar. Mamma har lagt fram alla på ett "gåvo-bord" Gulligt va??

Ha en bra kväll... Det Ska jag ha. Se på film och sova gott inatt.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0