Ojj vad jag garvade, haha!

Fick en kommentar om mitt "Sjuka Människor" här nere som fick mig att skratta nåt så oerhört. Tjejen har juh nåt problem. Haha! Men lite ironiskt att hon skrev på just det inlägget. Tog väl åt sig???

Hm.. dubbelhaka har jag inte iaf. Hehe! Om man har normalt med kroppsfett så har alla dubbelhaka när de börjer huvudet på ett konstigt sätt. Men visst, kanske skelett inte har det, men de har juh ingen hud heller :P hahaha!

Jag får väl tycka om vad jag vill eller hur. Får du får jag! Det finns inget fel i att tycka. Och det är inget fel med att tycka om sig själv, men har man inget självförtroende så är det juh svårt att hålla med. Tack för kommentaren :)

Kram gullunge, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0