Vad bra jag är :)

Jag känner mig väldigt duktig. Jag har gjort iordning ett träningsschema åt mig och CC och idag testade jag det för första gången.
Uppvärmningen var inte särskilt tuff om man jämför med hur jag körde förr men min stamina är helt i bott vilket resutlerade att jag sprang på toa för att spy. Tur att vi var hemma. Nu gäller det! Måste bli bättre. Nästa uppvärmning ska jag köra lite hårdare och så vidare. Måste få bättre uthållighet.

Jag tror att CC blev lite orolig men som tur är så är det normalt att spy efter en Thai-uppvärmning. Speciellt i början. Bevisar bara att jag måste träna ännu hårdare nästa gång.

Jag lärde CC iallafall jaben, kroken och rundsparken. Dessutom filade vi på stansen och garderingen. Hon var jätteduktig och lyssnar på momangen. En bättre elev kan man inte önska sig.

Jag är otroligt stolt på mig själv. Jag lyckades genomföra ett helt pass med uppvärmning, tekniker och streching Det här kommer gå bra.

Men fy fan vad jag är slut nu. Mina händer skakr fortfarande och mina ben är som gelé.

Hoppas ni har haft en lika rolig dag.:)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0