10nde Januari 2009

Hejsa hoppsan :)

Sitter och kollar på film. Marilyn Monroe i Seven year itch. Underbara filmer som jag fick till jul :) Tack tomten, LOL
Hon har så underbara kläder i den filmen.

Tänk om jag skulle kunna få tag på sånna klänningar. Men en sak vet jag, Blondinbella fixar alltid att hitta sånna klänningar som jag vill ha i sthlm. Hon hade på sig en underbar silvrig klänning på nyårsfesten. Hehe!! Men hon har juh en ganska mycket smalare kropp.

Kanske jag ska börja med samma salladsdiet som jag brukar ha på somrarna. den verkar Bella också följa och om man ser på hennes kropp verkar det funka. Det gjorde det för mig med i somras. synbart faktiskt. Jag kommer ihåg att Sandra och Jessica kommenterade om min smalare figur i höstas när va hade setts för första gången efter Frankrike resan.
Ska testa det nästa vecka.

Nu undrar ni säkert varför just nästa "vecka"? Jo det är juh så att jag faktiskt handlar en gång i veckan. Onsdag är det shoppingdag igen. Hehe! Då ska jag handla sallad och fetaost. Och nytt te och saft. Nu ska jag dricka mycket vätska i samband med början på träningen. Om jag då också börjar äta sallad under dagarna med bönor och feta så får jag i mig det jag behöver. Kanske sådana där fyrkantiga brödbitar. Krutonger?? Kanske så de heter.  Det blir en bra mix. Lite bönor, krutonger, salladsmix, grönsaker och feta. Mums... det blir nästa veckas experiment.

Idag hade jag en upplevelserik dag :) Var på IKEA med Nick och min morbror Peter. Min gulliga kusin Nick har nyligen flyttat hit från USA. Han är en så lugn och snäll människa. Roligt att ha honom nära här i Karlstad. Äntligen börjar mitt liv i Karlstad ta form :) Nu har jag en tränarkompis, mina studier är roliga och får fart på min hjärna.. haha!, och nu bor mina gulliga släktingar här med. Kanske borde börja hänga med någon crowd för att få lite socialt liv på helgerna. Ska jobba på det :) haha!!

Här är två bilder på mig från idag. Gulliga kläder va?



En kombination av långärmad tröja från Cubus, en klänning som jag köpte i somras, och tajts från 80talet och så lite raggsockor fast de fick jag av en kompis. det är min lägenhet i bakgrunden :) självfallet



Och så vandrade vi runt på IKEA i tre timmar, mellan tre och sex på kvällen. HAHA!! Roligt var det. På slutet gick det något konstigt larm. De sa nåt i stil med att det var något tekniskt fel som krävde att alla skulle ut ur affären. Vad kunde det ha varit? Att möblerna blev vilda och attackerade kunderna? Det var tydligen inte så farligt för vi stod bara ute ett par sekunder.

Nu ska jag njuta lite av Marilyns gulliga karaktär i filmen.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0