2008 sammanlagt i min värld

Här kommer lite bilder från 2008 i tur och ordning.
Det hände mycket under året.

Innan studenten hann jag med att åka till min mammas moster Kikki i Dala Floda där vi skulle fira avskedsfest.
Det var i April
Jag stötte på mina två Hedvig:ar
Första Hedvig, min tremänning på 5 år


Sedan var det min gulliga vän Hedvig



Vi hade väldigt kul den kvällen. Dansade ända in i morgontimmarna till ett afrikanskt band. Haha!!

Nästa resa innan studenten blev till Benidorm, Maj
Där hade vi en massa kul. Lite för mycket för mig. Haha!! Kommer ni ihåg, Sandra och Jessica?! :P

Jag har inte deckat, eller druckit för mycket. Ville nog bara se hur min hals ser ut när huvudet är böjt bak.. Haha!
Vi hade hursomhelst väldigt kul.. Men jag har aldrig gjort bort mig så mycket på så lite tid sen dess, eller innan dess.

Sedan var det studenten som följde. Inte för att jag tyckte att det extremt kul men ett slut på lite saker var det iaf.
Tyvärr har jag inga bilder på det.

Nästa resa började i Juli. Till Nice denna gång



Och sen dess har jag bott här i Karlstad. Jag och surfen helt själva.



Ska vila lite nu och gossa med missekatten som verkar otroligt kelsjuk.

Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0