Äntligen :)

Imorse innan jag gick för att tvätta så kom min efterlängtade klänning :) wohoo.. förmodligen blir det den ikväll.. Fast den känns lite för fin.. Fast vem ska annars bli kvällens stjärna.. haha!! nej då! Jag kommer säkerligen inte bli den enda som är fint klädd..



Jeane Blush Mini rosett klänning

Jag tycker att den klänningen liknar en cocktailklänning :) Får se om jag har på mig den ikväll.. Det är juh så himla kallt så det kanske vore vettigare om jag hade på mig mina "läder" tajts och någon klänning över.

Sedna åt jag iaf frukost mellan att tvätten skulle slängas in i maskinen och att den skulle torkas.

Såhär såg min frukost ut :


Vacker blå skål va? "Fniss"
Teet var dock kallt för jag drack det som var kvar i termosen från igår kväll.
Men nu till lunch gör jag nytt.

Ha en bra dag :)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0