Breakfast at Stefanies

Inte bloggat på ett tag, eller ja, en dag :P Sitter i min säng med smurfen vid fotändan och har nu uppdaterat mig med mitt älskade Bloglovin. Tänk att jag bara varit med där i en vecka och ändå kretsar nästan all min Internet-tid runt det. Haha!! MEn hur ska jag annars keep up :) JAg tycker Blondinbella bara är för söt och snäll och väldigt trevlig. Hejar på henne på alla sätt och vis.

Om en timme ska jag åka med bussen till friskis och träna med C. Så det ger mig tid att uppdatera er lite (vilka ni nu är :P)
Igår var jag över till min kusin N och såg på film. Bäda var väldigt trötta efter J's going away/fölsis fest och kanske liiiiiiite bakis. Men det var nog mest han.. hehe!! Jag höll mig "rätt så" nykter. Jag är så emot att supa skallen av mig numera att jag av ren illvilja håller mig borta från vinet efter ett tag.

Jag kan erkänna lite mer direkt nu att jag har hållit på med e-dating. Men vet ni, hur mycket jag än vill tro på att man hittar någon på det viset så funkar det i grund och botten inte. Inte hittat någon "Prince charming" än iaf. Får nog göra det på det gamla hederliga sättet. Leva och bara låta det gå somdet går... Jag är juh inte desperat heller... Så varför hålla på som om.. Nu ska jag iaf lägga av med sidorna.. Jobbigt värre och inte värt det.

Ska sätta på mig träningskläderna nu. Stackars sömntutan smurfen kommer säkerrt vakna av det.

For your amusement kommer det igår-dagens outfit. Om man kan kalla mina klädval det.. haha!!



Lite suddig jag vet.. men jag har fortfarande inte skaffat AA batterier.. Kanske imorgon.. ifall jag kommer ihåg det.

Kram 

Kommentarer
Postat av: stefanie

Hej!

Jag har en tävling på min blogg

vinn ett presentkort på H&M laddat med 500kr

checka in bloggen och var med och tävla!

/ www.stefhunny.blogg.se <3

2009-01-18 @ 14:49:10
URL: http://stefhunny.blogg.se/
Postat av: Isabell

Heej,fin blogg:)



I min blogg skriver jag om min konståkning och mkt annat, har alltid bilder i mina inlägg om inte kmeran är glömd vilket den sällan är!



Ha det bra!

2009-01-18 @ 15:09:11
URL: http://konstakniiing.blogg.se/
Postat av: Andrea

Tycker du att tjejer blir orättvist behandlade vad gäller shopping frågan. Varför är det okej för killar att köpa båtar när det inte är ok för tjejer att köpa nya skor?



Diskutera som många andra har gjort på min blogg!



Titta in och lämna en kommentar om din åsikt. Bästa åsikt vinner en liten present från Marimekko!

2009-01-18 @ 16:30:44
URL: http://andee.devote.se
Postat av: Anonym

söt inlägg du skrev till kenza=)

2009-01-18 @ 16:53:43
Postat av: Anonym

Jaa ja vet:P Väldigt intressant ställe dt där hehe:P

2009-01-18 @ 18:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0