Det började snöa

Jag kommer tyvärr inte lägga upp fem olika förslag denna gång.. men två som jag kan välja bland för imorgon kväll :)

Först ut är dagens klädsel (även om jag inte vet om ni bryr er) Alltid kul med bilder va?!!


Den är lite oskarp men funkar ganska bra tycker jag :)
Byxor: NU
T-shirt: Carlings
Kofta: Camaieu
(Nagellack: HM) :P

Jag har två alternativ till imorgon. Först ut är Latex/läder inspirirade tajts från Lindex, med blå sommarklänning från JC och skor från Footnews. Skärpet vet jag inte var det kommer ifrån

Andra möjligheten som skulle se lite finare ut vore min nya klänning från MQ. Det är en Marie-Louise klänning i svart av märket ZOUL. Jättefin och skön. Har bara en bild på den och det är ingen bra bild. Men en bild är alltid en bild.


Nu får jag svara på lite mail.. Såklart att just den enda dagen, då jag har varit hemifrån i drygt tio timmar, kommer det en massa mail :S
Har varit med J och S hela dagen. Duktiga J klarade 61 av 65 på sitt teoriprov för körkortet... Duktigt :D

Nu ska jag grubbla lite mer på vad jag ska ha på mig imorgon :S hm.. kan verkligen inte bestämma mig.. Och fixa naglarna var det... puhh... svara på mail, fixa naglarna och fundera på klädsel.. Kan det bli mer I-land?

Ha en bra kväll :) Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0