Ett eget litet projekt

Jag måste ta en paus från det jävla pluggandet.
Jag har börjat ett litet projekt nu lagom till all litteratur som ska läsas.
Som fulltids student sägs det juh att man ska lägga ner 8 timmar per dag på pluggandet så det ska jag försöka. Den enda tiden som jag får dra av är tiden som är under föreläsning eller under seminarium.

Jag läste på Nils' blogg om att han har så svårt för att hålla sig till sina planer att lägga ner tid varje dag för pluggandet så att det inte ska bita honom i baken sen (mitt ordval) Jag kommeterade att jag höll med. Men det gav mig en idé. Varför inte försöka. Iaf en vecka?? Så idag är första dagen. Jag tror personligen att jag kommer lägga av i förtid. Typ i kväll vid nio. Haha!!
vi får se.. Nu ska jag lägga upp lite fulgulliga bilder på mig. Haha!

Först lite försenat från igår då jag gick och tränade.
Jag i träningskläder:


Och jag i -2 oc en massa vind (vilket ni ser på halsdukens vinkel)

Jag hade glömt mössan. På den kallaste dagen hittills.. Klantigt som in i helskotta :S Så sjalen fick duga eftersom det kändes som om mina öron skulle ramla av annars.

Sedan min "outfit" för idag. Ful pose men i ser detaljerna :P


Tights: Lindex
Klänning: Mango <3
Polo: H&M

Nu blir det nästa ryck. Självdicsiplin är det som gäller
Kom igen Stefanie



Kommentarer
Postat av: nadia

shit va alla pluggar, blev nyss klar :)

2009-01-19 @ 20:22:05
URL: http://streetshero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0