Finally the week ends :)

Smurfen sitter här bredvid mig och kollar kärlekssjukt upp till mig. Purr purr...
Det har varit en sjukt lång dag idag men inte mycket att berätta.
Måste bara säga att jag var nära gråten i skolan idag eftersom vi kollade på bilder som berörde av någon anledning och det var verkligen en del hemska. Jag vill inte lägga upp de här för de är verkligen jobbiga. Jag gråter inte för mycket men idag var det nära. Så jobbiga var de.

Idag blir det lets dance och gossande med smurfen, och så ska jag göra fransk manikyr. Ni får se bilder på dagens outfit och så imorgon. Jag har ingen ork till nåt idag.

Kram på er, vi hörs imorgon bitti :)

Kommentarer
Postat av: elin

usch! vad var det för bilder? :(

2009-01-23 @ 19:00:26
URL: http://niile.blogg.se/
Postat av: johanna ågren

lskar lets dance, men så syhnd att bella dåkte ut

2009-01-24 @ 00:58:00
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0